ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827), konsument który zawarł umowę na odległość może w terminie czternastu (14) dni od otrzymania nabytej rzeczy, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając w Sklepie oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie na adres pocztowy lub elektroniczny Sklepu oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres:
- e-mail: biuro@kszmodelarz.pl
- KSZ-Modelarz Krzysztof Szczęsny, Kalinowa 15/21, 15-809 Białystok
Wzór oświadczenia:
- a. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
_____________________
_____________________
_____________________
Ja _____________ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy
__________________________________
numer oferty ____________________________ .
Data zawarcia umowy to _____________, data odbioru ___________ .
Imię i nazwisko ________________________
Adres ________________________________
Data _________________________________
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Państwa w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zmniejszenie wartości rzeczy następuje również poprzez jej niewłaściwe zabezpieczenie do transportu, podczas którego w trakcie transportu nastąpi jej uszkodzenie.
W związku ze skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość będą musieli Państwo ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sklepu.
Wyłączenie: Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów:
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- zawartej w drodze aukcji publicznej.
REKLAMACJE
Sklep realizując zamówienia zobowiązuje się dostarczać towary wolne od wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Jeżeli takie wady występują są one dokładnie opisane w ofercie, a Państwo dokonując zakupu akceptujecie je – w takim przypadku nie przysługuje prawo do reklamacji.
Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, która nie została opisana w pkt. wyżej Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub zwrot gotówki lub wymianę rzeczy na wolną od wad. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
Klient ma prawo składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@kszmodelarz.pl lub też pisemnie na adres:
- KSZ-Modelarz Krzysztof Szczęsny, Kalinowa 15/21, 15-809 Białystok.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Niezwłocznie od otrzymania przez Państwa reklamacji, nie później niż w terminie 14 dniu Sklep ustosunkuje się do Państwa żądania. Odpowiedź zostanie przesłana na podany przez Państwa adres.